و عــ♥ــشــ♥ــق....
خدایا! خیلی برگردون عقب،یا بزن بره جلو...اینجای زندگی دلم خیلی گرفته!







بگذر از من بگذر از من، من و تنها بزار با من بگذر از من، بگذر از دیوونه هایی که گذاشته سر به دامن بگذر از من، که نگاهم دیگه دنبال کسی نیست بگذر از من، همه رفتن از کنارم تو برو اینم غمی نیست من خودم یه کوه غصه ام تو کنایه هاتو کم کن من که از خودم شکستم برو و سایتو کم کن بگذر از تلخی حرفام اگه گنگ و بی دلیلن اگه دست و پا شکستم اگه خسته و علیلم من به انتها رسیدم دیگه امیدی ندارم چیزی از تو من نمی خوام گله از کسی ندارم بگذر از من بگذر از من که منم دلگیرم از من بگذر از این دل زخمی که گذاشته سر به دامن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





farhad | 13:51 | پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,