و عــ♥ــشــ♥ــق....
خدایا! خیلی برگردون عقب،یا بزن بره جلو...اینجای زندگی دلم خیلی گرفته!







 میخوام ازین به بعد حرف دل یا همون بهتر باید گفت زخم دلمو بذارم تا شاید روزی برسه مخاطب خواصم گذرش به اینجا بخوره که شاید دلش بحالم بسوزه رهگذر که سرش درد نمیکنه بشینه اینجا چرتو پرتای منو گوش کنه.....

اره اسمم فرهاده

بچه شمال              خیلی دوست دارم

دانشجو برق                              ♥  مخاطب خاص

نه بابا نه دلم گرفته نه میخوام ادای بچه شکست خورده هارو درارم من...من...من فقط فقط یه خورده دلم از دسش عصبانیه هه چه دنیایی شده واقعا نمیتونم تو چشاش نیگاه کنم بگم چمه چرا درکم نمیکنی پلکام داغ شده یا از جمله هایی که نوشتم یا از فاز اهنگمه که دارم گوش میدم....دگ..دگ نمیتونم ادامه بدم شرایت جویم خوب نیس عاشقانه های مرا دریاب...رخصت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





farhad | 20:26 | یک شنبه 26 آذر 1398برچسب:,