و عــ♥ــشــ♥ــق....
خدایا! خیلی برگردون عقب،یا بزن بره جلو...اینجای زندگی دلم خیلی گرفته!







 

  اینجا قلمرو خودمه.....خود خودم

 

 دلنوشته هایم را تقدیم میکنم به مخاطب خاص خودم

 مخــــــــــــــــــــــــــــــــــاطب خـــــــــــــــــــــــــــــــــــاص

 

   

              و

 

 

    ســلام ... خــو ش او مـد ی گــلـم

 

 

    ادم بدی نیسم زود قضاوت نکن خب...

 از مطالب لذت ببر عزیز

ما که این قد داریم زحمت میکشم

 

اگه نظر ندی دلخور میشیم ها گلم

امید وارم مطالبمون کسیو عصبانی کنه

الهی همیشه عاشق باشید


خوش باشید




امید واریم اونقدی خوشت بیاد که دوباره یه سر بزنی

 

نظر بده هااااااااااااا 

راستی دوستانی که مایل به تبادل لینک هستن

منو با عنوان : ♥♥وعشق...♥ ♥ (همین باشه هااا) ممنون

  feree.loxblog.com : و آدرس  

لینک کنین

 

بعدش به من خبر بدین شمارو با چه عنوانی لینک کنم بابای دوستای گلم

 

 

ادامـ ـ ـه حـ ـ ـرفـ ـ ـا ی مـن

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





farhad | 20:33 | شنبه 26 آذر 1398برچسب:,